Onze service begint bij de opname van uw bestelling. Ons artikelbestand, de prijzen alsook de beschikbaarheid kunnen permanent geraadpleegd worden via ons ERP-programma. Bovendien kunt u gratis en eenvoudig uw bestelling scannen. U hoeft ze zelfs niet door te sturen, door de permanente verbinding met onze centrale gaat alles automatisch en gratis.
Nadat uw bestelling bij ons is binnengekomen, zet onze medewerker de gevraagde producten klaar en scant ze. De computer controleert dan aan de hand van de barcode of het gescande product effectief het gevraagde product is. Foute leveringen worden zo tot een minimum beperkt. Zijn er ondanks ons nauwkeurig pickingsysteem toch fouten in uw bestelling geslopen? Geen probleem, we zorgen voor een correctie op de eerstvolgende factuur.
Bent u in de periode tussen de bestelling en de levering iets vergeten te bestellen? Geen nood. Bel gewoon naar de centrale (voor 15u). Wij voegen het erbij!
De leveringsdag wordt met u afgesproken en we passen dit in ons routeschema in. Leveringen gebeuren met handige rolcontainers of op een pallet, alweer een keuze die we aan u overlaten.
Wekelijks of tweewekelijks komt onze vertegenwoordiger langs met de nieuwe producten, speciale acties en promoties. Zo blijft u op de hoogte van de nieuwigheden en kunt u er snel op inspelen. Wij hechten veel belang aan persoonlijk contact met onze klanten. U kunt zo extra tips krijgen voor uw winkel en problemen worden vaak binnen enkele dagen opgelost.
Met vele klanten hebben we een jarenlange relatie die tegen elke concurrent bestand is. Vraag onze vertegenwoordiger gerust om referenties.
We vermelden hier ook graag dat bij ons veel artikelen in halve verpakkingen te koop zijn. Koekjes kunt u bijvoorbeeld per 12 in plaats van per 24 kopen. Op die manier kunt u als winkelier een veel ruimer gamma koeken, cornflakes, sterke dranken… aanbieden, met meer klanten tot gevolg. Uw uitgebreide keuze wordt zeker gewaardeerd waardoor consumenten vaker voor uw winkel kiezen.
Daarenboven is er nog een tweede groot voordeel. Omdat uw voorraad sneller verkocht is, krijgt u ook sneller een nieuwe voorraad waardoor producten minder snel hun houdbaarheidsdatum overschrijden.
In geval van verkoop per stuk betaalt u 2% kosten, maar dit weegt niet op tegen de voordelen die dit systeem met zich meebrengt.
Onze service begint bij de opname van uw bestelling. Ons artikelbestand, de prijzen alsook de beschikbaarheid kunnen permanent geraadpleegd worden via ons ERP-programma. Bovendien kunt u gratis en eenvoudig uw bestelling scannen. U hoeft ze zelfs niet door te sturen, door de permanente verbinding met onze centrale gaat alles automatisch en gratis.
Nadat uw bestelling bij ons is binnengekomen, zet onze medewerker de gevraagde producten klaar en scant ze. De computer controleert dan aan de hand van de barcode of het gescande product effectief het gevraagde product is. Foute leveringen worden zo tot een minimum beperkt. Zijn er ondanks ons nauwkeurig pickingsysteem toch fouten in uw bestelling geslopen? Geen probleem, we zorgen voor een correctie op de eerstvolgende factuur.
Bent u in de periode tussen de bestelling en de levering iets vergeten te bestellen? Geen nood. Bel gewoon naar de centrale (voor 15u). Wij voegen het erbij!
De leveringsdag wordt met u afgesproken en we passen dit in ons routeschema in. Leveringen gebeuren met handige rolcontainers of op een pallet, alweer een keuze die we aan u overlaten.
Wekelijks of tweewekelijks komt onze vertegenwoordiger langs met de nieuwe producten, speciale acties en promoties. Zo blijft u op de hoogte van de nieuwigheden en kunt u er snel op inspelen. Wij hechten veel belang aan persoonlijk contact met onze klanten. U kunt zo extra tips krijgen voor uw winkel en problemen worden vaak binnen enkele dagen opgelost.
Met vele klanten hebben we een jarenlange relatie die tegen elke concurrent bestand is. Vraag onze vertegenwoordiger gerust om referenties.
We vermelden hier ook graag dat bij ons veel artikelen in halve verpakkingen te koop zijn. Koekjes kunt u bijvoorbeeld per 12 in plaats van per 24 kopen. Op die manier kunt u als winkelier een veel ruimer gamma koeken, cornflakes, sterke dranken… aanbieden, met meer klanten tot gevolg. Uw uitgebreide keuze wordt zeker gewaardeerd waardoor consumenten vaker voor uw winkel kiezen.
Daarenboven is er nog een tweede groot voordeel. Omdat uw voorraad sneller verkocht is, krijgt u ook sneller een nieuwe voorraad waardoor producten minder snel hun houdbaarheidsdatum overschrijden.
In geval van verkoop per stuk betaalt u 2% kosten, maar dit weegt niet op tegen de voordelen die dit systeem met zich meebrengt.
VOEDING LESAGE nv - Sappenleenstraat 28 - 29 - 8970 Poperinge - BTW BE 0436.084.086
T +32 (0)57 40 04 52 - F +32 (0)57 40 03 94 - E info@voedinglesage.be
VOEDING LESAGE nv
BTW BE 0436.084.086
F +32 (0)57 40 03 94